Home > Wallet > Draw the wild wallet Strap Alligator custom

Draw the wild wallet Strap Alligator custom

IMG_4892.jpg

IMG_4877.jpg

IMG_4866.jpg

IMG_4868.jpg

写真はカスタマーさまのDraw the wild wallet Strap Alligator custom
オーダー有難う御座いました、大変お待たせ致しました 

アリゲータークラウンはもちろん同じ形は無く1つ、フェイスがいい物を厳選してチョイスしました
その高級感漂う美しいフェイスからコンスタントなレザーストックが困難なアイテムの1つです

サイドには考案されたデザインをセットされ、下側にもSVコンチョを付け、ボールフィニッシュで仕上げました
以前オーダー頂きましたキーループ&コードと合わせて全体のバランスよく贅沢なセットアップとなりました

Comments:0

Comment Form

Trackback+Pingback:0

TrackBack URL for this entry
http://rizardhead.blog35.fc2.com/tb.php/413-0ecad1da
Listed below are links to weblogs that reference
Draw the wild wallet Strap Alligator custom from RizardHead as Diary

Home > Wallet > Draw the wild wallet Strap Alligator custom

Recent Comments
Recent Trackback
Search
Meta
Links
Feeds

Page Top